Política d'enviaments i devolucions

Enviaments i Devolucions

CONDICIONS D'ENVIAMENT

Les despeses d'enviament no estan incloses als preus dels articles. Aquestes despeses apareixeran desglossades en el resum de la comanda de compra. Les opcions i els costos d'enviament disponibles varien en funció de la destinació, de l'import de la compra i del termini de lliurament seleccionat.

Enviem a tot Espanya (Península) i Balears, Canàries, Ceuta i Melilla.

TERMINIS DE LLIURAMENT I COSTOS D'ENVIAMENT.

Gratis : enviament estàndard en 2/5 dies laborables a Barcelona.

3,50 € : enviament estàndard en 5/10 dies laborables a Balears, Canàries, Andorra, Ceuta, Melilla i Portugal peninsular. Enviaments gratuïts a partir de 30€ de compra. 

Les empreses encarregades de realitzar els enviaments i devolucions són Correus, MRW, UPS, GLS, Glovo i Stuart

Els terminis de lliurament en general són orientatius perquè depenen de les empreses de transport. Es poden veure afectats a causa de les empreses de transport o elements externs a AVISMÓ com a força major, vagues, retards interns etc, que estan fora del nostre abast i no donen dret a cap compensació.

Per completar el lliurament de la comanda, és possible que calgui signar l'albarà de lliurament. Abans de signar has d'inspeccionar el paquet per comprovar si hi ha qualsevol defecte. En cas afirmatiu, has de fer constar a l'albarà de lliurament els defectes que hagis identificat i posar-te en contacte amb AVISMÓ durant les 24h següents.

Els dissabtes, diumenges i festius locals o nacionals no es consideren dies laborables.

ABSÈNCIA A LA LLIURAMENT.

Si en el moment del lliurament no ets al lloc que ens vas indicar a la teva comanda, el missatger intentarà posar-se en contacte amb tu per concretar una nova segona entrega. Si el contacte no fos possible al telèfon que ens vas facilitar en el teu procés de compra, el missatger et donarà avís mitjançant correu electrònic, SMS o similar. Només has de seguir les instruccions del dit avís per concretar un nou lliurament amb el missatger. El missatger intentarà lliurar la comanda dues vegades.

Si detectes qualsevol retard en el lliurament de la teva comanda, no dubtis en posar-te en contacte amb nosaltres a través del formulari de contacte disponible a AVISMÓN .es o per e-mail a info@avismon.org.

Si a la segona temptativa de lliurament, el missatger no aconsegueix lliurar-te per absència, la teva comanda serà tornada a les nostres oficines a Barcelona.

  • Si al cap de 7 dies naturals des del segon intent de lliurament, no sabem de tu, entendrem que vols desistir del contracte i ho considerem resolt. Com a conseqüència de la resolució del contracte, us reemborsarem l'import total dels articles, excloent-ne les despeses d'enviament d'anada i de tornada que aniran a càrrec vostre, en un termini màxim de 15 dies.
  • En cas que vulguis tornar a rebre la comanda passat aquests 7 dies, hauràs de pagar un nou enviament més l'enviament de la devolució.

Per això, et recomanem que en qualsevol dels casos anteriors, et posis en contacte amb nosaltres a través del formulari de contacte disponible a AVISMÓN .es o per e-mail a info@avismon.org. i us oferirem la nostra ajuda perquè pugueu rebre la vostra comanda al més aviat possible.

DEVOLUCIONS DE COMPRES ONLINE.

Si heu canviat d'opinió, podeu tornar la vostra compra en les condicions següents:

  • Tens 14 dies naturals per notificar el desistiment de la teva compra, a comptar de la data de lliurament de la comanda. Passat aquest termini, no acceptarem cap devolució per desistiment.
    • Per fer la devolució hauràs de posar-te en contacte amb nosaltres a través del formulari de contacte, o per email a info@avismon.org i emplenar el formulari de desistiment que et facilitarem per sol·licitar la devolució.
    • Un cop hagis notificat el desistiment, tens un termini màxim de 5 dies naturals per organitzar la devolució.
  • Pots tornar tots els productes per desistiment menys productes de certes categories (veure apartat “Productes que no poden ser tornats”) com poden ser la roba interior, els biquinis i banyadors etc.
  • Les devolucions corren a càrrec teu (ja sigui per desistiment, o canvi de talla o de producte), llevat que haguem detectat una tara o defecte en el producte en el lliurament* (veure punt següent) o que t'haguem enviat el producte equivocat ( un altre color o una altra talla.)
  • * Si hi hagués algun desperfecte al producte o un error en l'enviament, has d'avisar-nos en un termini de menys de 24hdesprés de rebre la comanda, enviant-nos un email a info@avismon.org. amb fotos o vídeos adjunts o via el formulari de contacte. Passat aquest termini, no garantim l'acceptació de cap devolució amb tara o defecte al producte.
  • No tornarem cap comanda el producte de la qual hagi estat danyat en intentar utilitzar-la de manera errònia. Tampoc no acceptem devolucions de productes que hagin estat utilitzats, i/o mal usats, exposats al dany o al sol, o productes que hagin patit de l'ús del temps etc.
  • Els productes han de ser tornats sense haver estat usats, tal com t'ho lliurem: al seu embalatge original, amb els adhesius, etiquetes i tot el que incloïa al seu interior, sense taques, sense trencaments i en perfecte estat d'ús. No tallis les etiquetes fins a estar segur que et quedaràs el producte. 
  • Un cop rebuda la mercaderia, i prèvia comprovació del correcte estat de la mateixa, es procedirà a notificar-te l'acceptació de la devolució i el reintegrament del seu import en el termini més breu possible de temps i en un termini màxim de 7 dies, mitjançant la mateixa modalitat de pagament utilitzada en la compra, descomptant les despeses d'enviament anada i tornada si heu escollit l'opció de devolució amb la nostra gestió** (veure punt següent).

** Tens dues opcions per a l'enviament de la devolució.

  1. Gestionar la devolució pel teu compte i abonar l'enviament directament amb notificació de recepció a l'expedidor obligatori, sent tu mateix el responsable del lliurament final.
  2. Deixeu el paquet segellat a l'oficina de CORREOS, SEUR, UPS, MRW més propera amb els costos d'enviament prepagats pel nostre compte (cost de 3,50€ per a Espanya), que us descomptarem de l'import de la devolució del producte. Si escolliu aquesta opció, us enviarem l'etiqueta preparada per a la devolució.

 Canvi de talla o producte

AVISMÓN et dóna l'opció de canviar els productes o les talles dels mateixos en un termini màxim de 5 dies després d'haver rebut la comanda, però les despeses de gestió i transport aniran a càrrec teu. Has de fer una sol·licitud de devolució emplenant el formulari que pots trobar a la nostra web i tornar a fer una comanda nova amb la talla correcta o el nou producte. Després de confirmar la devolució per un canvi de talla o de producte per part nostra, tindràs un termini màxim de 5 dies per tornar el producte original. En cas de diferència econòmica, una vegada acceptada la devolució es procedirà a carregar o reemborsar limport corresponent.

Error en l'enviament

En cas d'un error en l'enviament (talla, model, color, etc.), haureu de contactar amb AVISMÓ per sol·licitar la devolució del mateix (ja sigui pel formulari, el vostre compte d'usuari o per email), en un termini màxim de 5 dies després de rebre la comanda. Després de confirmar l'error per part nostra, tindràs un termini màxim de 5 dies per tornar el producte. Et tornarem l'import del producte i les despeses d'enviament anada i tornada en el termini més breu possible de temps, després de rebre la comanda de tornada.

Devolució de limport

El reintegrament de l'import del producte vinculat a la devolució s'efectuarà de la mateixa manera que vas utilitzar per pagar la compra i en el termini més breu possible de temps i en un termini màxim de 7 dies, després de la recepció i validació de la devolució per part de AVISMÓN .

Altres

Els colors reals poden diferir lleugerament dels colors del monitor, mòbil o ordinador.